Nog 2 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Roos en Elise - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Roos en Elise - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes slapen!

Blijf op de hoogte en volg Roos en Elise

31 Augustus 2012 | Nederland, Amersfoort

Hallo allemaal,

Nog even de (warschijnlijk) laatste update.
We zijn vandaag nog even naar school geweest, we hebben de nieuwe klassen leren kennen en hallo en tot ziens kunnen zeggen! Ook is sinds vandaag alles officieel geregeld. School zaken, mediche zaken, eigen zaken? Check, check dubbel check! (Sorry Linda van jou gepikt!;)) Nu gaan we vanavond genieten van Elise's afscheidsfeestje en morgen die van Roos. En dan is het zondag en dan word het pas echt afscheid nemen! Maar met een lach, een traan, een kus, een knuffel en lieve afscheidsberichtjes moeten we die paar uurtjes ook wel doorkomen!;) En dan op naar Ghana!!! We hebben er superveel zin in!!!!!

En voor nu;

AJETOOOOO!

• 31 Augustus 2012 - 17:55

Wilma:

Spannend! Maar jullie hebben alles goed voor elkaar! Is het met de sponsoring van het klimrek ook gelukt? Nu kan je nog een oproep doen ;-).

• 31 Augustus 2012 - 20:28

Ria :

Ha lieve Roos,
    Veel succes met het afscheid nemen (er mag best een traantje vloeien hoor!!) en een goede reis naar Ghana en nog meer.....................een heel goede aankomst en ontvangst daar gewenst!! We leven met je mee!! Liefs, Ria en de rest

• 31 Augustus 2012 - 20:28

Ria :

Ha lieve Roos,

• 01 September 2012 - 09:53

Linda Van Der Aar:

Hahaha 'pikken' mag hoor! Ik denk dat we niet de enige zijn die checkcheckdubbelchecken ;) Ik kan het haast niet geloven; morgen gaan we al! WHAAAA! Leuk om een stukje samen te kunnen reizen/delen/ervaren. Ghana, here we come! See you at Schiphol airport, xx

• 01 September 2012 - 19:16

Annemieke:

Dag stoere meiden!
    Een supergoede tijd toegewenst in Ghana.
    Ik ben er van overtuigd dat het een ervaring wordt om nooit te vergeten!
    Annemieke

• 06 September 2012 - 16:12

Barbara Van Lint:

lieve Roos,

Zijn hier heel benieuwd hoe jullie het hebben. Heb het goed daar!
    liefs Barbara

• 06 September 2012 - 17:10

Hallo, ik kom hier terecht omdat ik 2,5 jaar geleden ook in Tamale was voor ontmoet Afrika! Veel plezier! Ik was benieuwd naar Linda ter aar, zij gaat naar het zelfde gastgezin als ik destijds maar kan haar site niet zien.
    Geniet van de ervaring!