Infoboekjes en inentingen - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Roos en Elise - WaarBenJij.nu Infoboekjes en inentingen - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Roos en Elise - WaarBenJij.nu

Infoboekjes en inentingen

Door: rooselise

Blijf op de hoogte en volg Roos en Elise

10 Juni 2012 | Nederland, Amersfoort

Hallo allemaal,

even weer een verslagje om jullie op de hoogte te kunnen houden van de vorderingen.

We zijn nog volop bezig om zoveel mogelijk folders te verspreiden. We hebben de eerste boekjes van school, weer wat nieuwe informatieboekjes, en we hebben inmiddels de eerste inentingen te pakken!

Ook hebben we volgend weekeind een echt 'trainingsweekeind'. Hier zullen we verder info ontvangen, ervaringen horen, andere vrijwilligers ontmoeten enz.

We hopen hier veel van te kunnen leren en zo stukje bij beetje meer info op te doen en ons zoveel mogelijk voor te bereiden op ons grote avontuur!!

Verder willen we jullie alvast bedanken voor de reacties tot nu toe, dat is echt heel fijn om te lezen.

En ga vooral zo door!! Het zou top zijn om op deze manier ook in Ghana met zoveel mogelijk mensen in contact te kunnen zijn en blijven!!

Maar voor nu...

AJETOO!!