Druk, druk, druk - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Roos en Elise - WaarBenJij.nu Druk, druk, druk - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Roos en Elise - WaarBenJij.nu

Druk, druk, druk

Door: rooselise

Blijf op de hoogte en volg Roos en Elise

31 Mei 2012 | Nederland, Amersfoort

Hallo allemaal!

Na vorige week een gesprek te hebben gehad met school kunnen we nu weer verder gaan met regelen, want we hebben groen licht van school gekregen JOEPIIEE!

We zijn druk bezig met het verspreiden van ons project, het openen van een bank rekening, paspoorten, inentingen, activiteiten en ga zo nog maar even door. Het is veel werk maar we krijgen er allemaal steeds meer zin in!

Ook gaan we proberen te regelen dat we binnenkort een gesprek hebben met vrijwilligers die al een paar keer op het doveninternaat zijn geweest. Van hun hopen we dan te horen te krijgen wat ze daar al aan atributen hebben, wat voor weer het daar is zodat we daar kleding op kunnen aanpassen, en ook in het algemeen wat daar wel en niet is.

Jullie zullen je wel afvragen wat dat project dan is...
Wij hebben een project opgezet om geld in te zamelen zodat we in Ghana een klimrek kunnen laten maken voor het doveninternaat. We willen dit klimrek in Ghana zelf laten maken zodat de mensen daar weer een beetje werk hebbben en zodat het klimrek aan de veiligheidregels van Ghana voldoen.

Ook zijn we druk op zoek naar mensen/bedrijven die ons willen sponsoren zodat wij daar een mooi klimrek kunnen laten maken.
Als je nu denkt daar wil ik zeker aan bijdragen, een donatie is altijd welkom op rekeningnummer: 13.44.08.306 t.n.v. R. Verwoerd. o.v.v. Girls go Ghana.

Ook zijn wij er achter gekomen dat we elkaar goed aanvullen en samen op oplossingen komen. Eigenlijk een soort van buurman en buurman. Vandaar dat onze kreet wordt 'Ajetoo' en wij zullen daar ieder reisverslag mee afsluiten.

Mochten jullie vragen hebben dan kunnen die altijd gesteld worden.

Jullie horen snel meer vorderingen!

Ajetoo!

• 31 Mei 2012 - 18:43

Wilma:

Goed zo meiden! Lekker dat het allemaal begint te lopen. Oh ja, ik heb wel Buurman en Buurman even op moeten zoeken op Wikipedia (ik ben al oud ;-)), maar snap 'm nu. Leuk!

• 31 Mei 2012 - 19:01

Mieke:

Gaaf meiden. Wat geweldig dat jullie dit doen. Heel veel succes!
    Liefs, Mieke

• 02 Juni 2012 - 19:48

Monique :

Wat stoer dat jullie dit gaan doen!! Ik ga jullie zeker volgen. Succes met alles.